AKP’li Günay da o faturalardan rahatsız

AKP Çayırova İlçe Başkanı Servet Günay’ın Çayırova Belediyesi’ne reklâm, tabela, bayat ekmek kutusu vs. karşılığında 1.700.000 TL’lik fatura kesen Macit Kardeş ile ilgili olarak rahatsızlık duyduğu öğrenildi.

Hanifi  Surun
Hanifi Surun Tüm Haberleri

CHP Çayırova Belediyesi Meclis Üyeleri tarafından geçtiğimiz haftalarda gündeme getirilen Macit Kardeş olayının verdiği rahatsızlım devam ediyor. Bilindiği üzere CHP’li meclis üyeleri tarafından gündem getirilen ve belediye meclisinde de konuşulan konu Macit Kardeş’in ailesine ait firmaların reklâm, tabela, bayat ekmek kutusu vs. karşılığında Çayırova Belediyesi’ne toplam 1.700.000 TL’lik fatura kesmesi idi.

Yaşanan olayın ardından başta CHP Çayırova İlçe Başkanı Cihan Soyluçiçek ve CHP’li meclis üyeleri faturalarla ilgili olarak sürekli gerek sosyal medyalarından gerekse yaptıkları açıklamalarla konuyu uzun süre gündemde tuttu.

Çayırova’nın gündemini uzun süre meşgul eden konuyla ilgili olarak AKP Çayırova İlçe Başkanı Servet Günay’ın da rahatsızlık duyduğu öğrenildi. AKP’li Servet Günay’ın yaşanan olayla ilgili olarak detaylı bilgi almak için bazı isimlere talimat verdiği bilgisine ulaşıldı. İlçe başkanı Servet Günay’ın Macit Kardeş’in ailesine ait firmaların belediyeye bu kadar yüklü miktarda fatura kesmesiyle ilgili olarak önümüzdeki günlerde açıklama yapıp yapmayacağı merak ediliyor.

24 Nis 2021 - 14:33 Kocaeli/ Gebze- Siyaset

Muhabir Hanifi Surun


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Halk Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Halk Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Halk Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Halk Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.